9 Ekim 2013 Çarşamba

1 soru bir paylaşım

merhaba nasılsınız.iyisinizdir inşallah.beni soracak olursanız 24 saatin yetmediği günler yaşıyorum.hayat koşuşturması  içinde bayram hazırlıklarıda yapmaya çalışıyorum.bayram hazırlığı için bayramlaşmaya gelen çocuklara verilmek üzere şeker kavanozları hazırlıyorum.özgemin (küçük kızımın mama kavanozlarını kullanacağım)üzerlerine etiket hazırladım.kavanozların kapaklarına yapıştıracağım.


sorum şu etiketleri yapıştıracağım kapaklar renkli bu renkleri kapatmak için kapakları ne ile boyamalıyım.?yardımcı olursanız sevinirim.kullanmak isterseniz  buyrun .ben uygun olsun diye yapışkanlı a4 e bastırdım kendim kestim.1.5 liraya hallettim.



şimdi size bayram hediyesi olarak hazırlanmış kapı süsümü sunayım.ben çok beğenerek hazırladım inşallah sizde beğenirsiniz.


2 yorum:

  1. kapı süsün çok güzel olmuş ellerine sağlık.kapakları akrilik beyaz boya ile boyayabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. teşekküe ederim .akrilik boyayla boyadım ama çok başarılı olmadı boya üzerinden çıkıyor.boyammı kötü acaba?

    YanıtlaSil